Maksutavat

Paytrail
Hyväksymme Suomalaisista  verkkopankeista Nordean, Osuuspankin, Sampo Pankin, Handelsbankenin, Tapiolan,  Ålandsbankenin, S-Pankin, Aktian, Säästöpankin, Paikallisosuuspankkien ja Nooa  Säästöpankin verkkomaksupainikkeet sekä Luottokunnan korteista Visan, Visa  Electronin ja MasterCardin.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa  Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Retail Stores Finland Oy toimii ainoastaan  tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
lisäksi toimittaa tuotteet  ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oy.


Paytrail Oy toimii Visa, Visa Electron  tai
MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja  kauppa
syntyy asiakkaan ja Paytrail Oy:n välille. Myyjän  vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oy  on
myös maksun saaja.
Paytrail Oy, y-tunnus:  2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ

Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun  toteuttaa Paytrail Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien  ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oy ostaa maksusuorituksen ja  tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten  perinteinen verkkomaksaminenkin. 

Klarna - Lasku

Laskulla maksat helposti ja turvallisesti kun tavara on ensin kotonasi. Maksuaika on 14 päivää. Maksumuistutuksesta  veloitetaan voimassa olevan lainsäädännön mukainen muistutusmaksu,  alkaen 5 euroa sekä kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen  viivästyskorko (viitekorko lisättynä 7% lisäkorolla). Luottotiedot  tarkistetaan ennen luoton myöntämistä ja toimitus suoritetaan ainoastaan  luotonottajan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Mahdollisen laskutuslisä ilmoitetaan kassalla.
   

Klarna- Tili

Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla 

Maksaessasi Klarna Oy avaa ensimmäisen tilauksen yhteydessä sinulle tilin automaattisesti.

Lisätietoa Klarna Lasku ja - Tili maksutavoista Klarnan kotisivuilta.  
      

 

Toimitustavat

Käytämme  lähetysten toimittamiseen pääasiassa  Suomen  Postia ja Matkahuoltoa. Tuotteet  lähetetään  parin seuraavan arkipäivän aikana. Pidätämme oikeuden muuttaa   toimitustapaa, esim. suuret/painavat lähetykset tulevat rahtina,   valitusta toimitustavasta riippumatta. Toimitustavan muutos on yleensä   etu ostajalle, eikä se vaikuta ostosten kokonaishintaan. Paketit   toimitetaan kuljetusyhtiöiden ehtoja noudattaen. Osa tuotekuvista   viitteellisiä.

Saat sähköpostiisi  vahvistuksen, kun paketti lähtee liikkeelle. Pääsäntöisesti saat samalla  lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata pakettisi kulkua.

Tilatut  tuotteet voi myös   noutaa Tampereen  noutomyymälästämme, osoitteesta  Hatanpään  valtatie 40,  Tampere (käynti  sisäpihalta). Nouto arkisin  klo 8-17, lauantaisin klo  8-12 (kesälauantait suljettu). Verkkokaupan   hinnat saattavat poiketa myymälän hinnoista. Osa tuotteista on  varastoituna muihin varastoihin.

Toimituskulut

Toimituskulut päivittyvät automaattisesti ostoskorin sisällön mukaan.

Pidätämme   oikeuden muuttaa postiennakkotilauksen lasku-tilaukseksi. Tällaisissa   tapauksissa lasku toimiteen paketin mukana, erikseen postilla tai  sähköpostilla. Maksuehto on 14 päivää netto. Mahdollinen postiennakon   osuus muuttuu näin ollen laskutuslisäksi, loppusumma on kuitenkin aina   sama kuin tilaushetkellä. 

Lahjakorttia tai   alennuskoodia voi käyttää vain yhden per tilaus. Niitä ei välttämättä  voi käyttää toimituskuluihin, eikä käyttämätöntä osaa palauteta.


Myyntialue
 
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita  toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. 


Toimitusaika
 
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivästä parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan  väliaikaisesti loppuneet tuotteet   verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi  tuote on loppu, ilmoitamme   tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko  tilauksen heti  puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan   täydellisinä.  Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme  pysty  saamaan  sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan  toimittaa  osissa.Toimitusaika on arvio siitä, kun tuote lähtee meiltä.   Toimitusaika lasketaan ilman viikonloppuja ja arkipyhiä. Juhlapyhät  saattavat viivästyttää paketteja 1-2 päivää.


Tuotteen palautus

Lähes kaikilla tuotteilla on 14 päivän lakisääteinen palautusoikeus. Palautuksesta on oltava kirjallisesti yhteydessä ennen palautusta. Palautettavan tuotteen pitää olla kokonaisuudessaan käyttämätön   ja myyntikuntoinen alkuperäispakkauksessaan. Postista löytyy asiakaspalautussopimus nimellä Retail Stores Finland Oy. Palautukset tulee tehdä aina postin kautta,  ellei toisin ole sovittu.  Jos muulla tavoin tehty palautus, esim.  kokonsa tai painonsa takia edellyttää  erityiskuljetusta, kannattaa vaihtoehtoja tiedustella etukäteen. Yritys voi  vaatia kuluttajaa maksamaan palautuskulut*. Kauppias ei lunasta  postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Liitä aina palautettavan tuotteen mukaan kopio laskusta tms.

Mahdollisissa takuuasioissa ota yhteys aina kauppiaaseen,  ellei toisin ole mainittu. Kauppias ei vastaa mahdollisista  välillisistä kuluista, ellei toisin ole sovittu. 

*=matkahuollon kautta lähetys alkaen 4,90e


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
   
Valitettavasti  kuljetusyhtiöt huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu    kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä    noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot  paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI  vahinkoilmoitus ottaessasi paketin vastaan. Ota myös yhteys  kauppiaaseen, niin  sovimme miten asian kanssa edetään. Lähetyksessä vaurioituneiden tuotteiden huomautusaika on 7 päivää paketin noudosta.



Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa  tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info(a)nettivaraosat.fi